Doneren

Houdt u, net als wij, ook zo van muziek? En vindt u het ook zo belangrijk dat geen één kind de kans op muzieklessen zou moeten missen door de hoge kosten?
Draag dan bij aan de muzikale droom van een kind of jongere!

Bijdragen kan op verschillende manieren:

• Word Vriend van A’DAM Music School
    Als Vriend van AMS doneert u €500 per schooljaar. Uw donatie wordt gekoppeld aan één leerling. Hiermee worden de kosten voor de muziekles van deze leerling gedurende 1 schooljaar gedekt. Als sponsor ontvangt u persoonlijke uitnodigingen voor optredens en updates over de leerling die u sponsort. Dit kan als particulier, maar ook met een bedrijf of gezelschap.
  • Word Donateur van A’DAM Music School
    Ook als bedrijf of particulier kunt u bijdragen aan het mogelijk maken van muziek voor kinderen. Donateurs dragen bij aan de bandlessen die voor de leerlingen met een stadspas kosteloos worden aangeboden en waarborgen daarmee de kwaliteit van de stichting. Er zijn hiervoor verschillende mogelijkheden en pakketten.
    Pakket 1 – €1000 per jaar
    Pakket 2- €2500 per jaar
    Pakket 3 – €5000 per jaar

A’DAM Music School heeft de ANBI status.
Voor donateurs van een ANBI geldt een extra giftenaftrek.

Meer informatie? Neem contact op via info@adammusicschool.nl.