Sophia Visbeek

Artistiek leider
sophia@adammusicschool.nl

Sophia is oorspronkelijk zangeres, opgeleid aan het Conservatorium van Amsterdam, afdeling popmuziek. Na een aantal jaar enkel als zangeres en backingvocalist gewerkt te hebben merkte ze dat het begeleiden van jonge muzikanten haar ook goed lag. In 2016 is ze naast haar werk als uitvoerend zangeres gestart bij A’DAM Music School. Hier begeleidt ze sindsdien jonge talenten en ontwikkelt ze met veel plezier het onderwijsprogramma en het creatieve aanbod van de stichting.

Merel Mathey

Zakelijk leider
merel@adammusicschool.nl

Docenten

Denzel van Gemert – keyboard

Denzel is pianist en producer. Naast het lesgeven zit hij vaak in de studio met grote artiesten uit de urban muziekscene. Hij heeft meegewerkt aan grote hits van artiesten als Frenna, Chivv, Tabitha, Architrackz, Broederliefde, Dopebwoy en nog veel meer.

Beluister hier zijn Spotify

Darko Tadic – drums

Darko toerde eind jaren 90 als bij Warner Bros. getekende drummer met verschillende bands door Europa. Nu is hij gesetteld in Amsterdam, waar hij een eigen studio heeft. Hier schrijft en produceert hij tracks voor commercials, films en voor andere artiesten. Zijn producties zijn te horen in verschillende internationale series zoals NCIS en Shameless en in commercials voor Carlsberg en Sony.

Gyo Kretz – gastdocent songwriting & productie

Gyo is een songwriter en componist uit Amsterdam. Het afgelopen jaar behaalde hij groot succes met de nummer 1 hit ‘Más, Más, Más’ van Rolf Sanchez, waar hij aan meeschreef. Naast het schrijven en componeren voor andere artiesten, waaronder Tabitha, Ronnie Flex, en Martin Garrix is hij ook een uitvoerend artiest onder eigen naam.

Beluister hier zijn Spotify

Gina Heijne – zang

Gina is een uitvoerend zangeres, geboren en getogen in Amsterdam. Al van jongs af aan maakt Gina haar eigen Nederlandstalige muziek, beïnvloed door jazz en neo soul. Naast het zingen en lesgeven, wat ze met heel veel passie en plezier doet, schrijft ze poëtische stukken over alledaagse onderwerpen.

David Gemerts – drums

David is een drummer en percussionist uit Almere. Hij begon met drummen toen hij 9 jaar was, en vond toen meteen zijn passie. Sinds zijn 17e is hij werkzaam als muziekdocent. Daarnaast drumt hij in verschillende bands bij artiesten als Dirk Scheele, Leafs en Zefanio, en drumt hij in brassband The Originals, die in 2018 werd uitgeroepen tot beste brassband van Nederland.

Daniel Arends – gitaar en basgitaar

Daniel is al een aantal jaar gitaardocent bij AMS. Op zijn 12e pakte hij de gitaar op, en sindsdien speelt hij zowel in de kerk als in verschillende bandjes, met een focus op blues en gospelmuziek.
“Het werk als gitaardocent is voor mij een perfecte manier om die liefde voor muziek te combineren met mijn passie voor onderwijs. Het begeleiden van kinderen in hun eerste stappen in de muziek inspireert mij, geeft mij veel energie en maakt mij stiekem ook een beetje jaloers. Ik hoop hier daarom nog een lange tijd mee te mogen draaien.”

Zeus – rap

Zeus (vroeger bekend als JuliusRhymz) is een hiphop artiest uit Amsterdam De Pijp en de winnaar van De Grote Prijs Van Nederland 2019.

Met zijn energieke flows en doordringende teksten wilt Zeus zijn visie geven van de wereld waar hij en zijn naasten in leven, met als doel om mensen te inspireren en motiveren.