Vacature muziekdocent A’DAM Music School

Stichting A’DAM Music School zoekt docenten popmuziek voor 4-16 uur per maand (flexibel).

Vacature voor een betaalde functie. Freelance/ZZP/parttime. Sluitingsdatum: 19 december 2021

Stichting A’DAM Music School (AMS) is een Amsterdamse non-profit organisatie die zich bevindt in A’DAM Toren. AMS verzorgt bandlessen popmuziek voor kinderen en jongeren tussen de 10 en 21 jaar, met daarbij een focus op degenen voor wie de kosten van regulier muziekonderwijs een drempel zijn. Voor hen heeft AMS een speciaal sponsorprogramma ontwikkeld.

Door middel van groepslessen stimuleren wij het spelenderwijs kennis maken met en ontwikkelen van muzikale vaardigheden. AMS biedt talentontwikkeling op maat en lessen op verschillende niveaus, van beginner tot gevorderd.

AMS is op zoek naar leuke, flexibele docenten die affiniteit hebben met populaire muziek van nu, zich in de belevingswereld van onze leerlingen kunnen verplaatsen en zelfstandig kunnen werken. Multi-instrumentalisten genieten de voorkeur.

• Freelance basis 4-16u per maand
  • Locatie: A’DAM Toren Amsterdam Noord
  • Dagen en tijden: zaterdagen tussen 09.30u en 13.30u
  • Vacatures voor: gitaar, keyboard, basgitaar en vocalen

Wat zijn jouw taken:

• Het geven van instrumentlessen aan een groep leerlingen
  • Het uitzoeken/uitschrijven van akkoordenschema’s
  • Het (mede) verzorgen van presentaties en uitvoeringen
  • Het bijhouden van de ontwikkelingen van leerlingen en passend lesaanbod bieden
  • Het meedenken over lesprogramma’s en lesinhoud

Vereisten:

• Een (bijna) afgeronde muziekopleiding op MBO of HBO niveau
  • Je hebt een duidelijke visie op het geven van muziekonderwijs
  • Je beheerst ten minste twee of meerdere instrumenten (of vocalen en een instrument)
  • Je hebt ervaring met muziekles geven
  • Je hebt affiniteit met kinderen en jongeren en kunt je verplaatsen in hun belevingswereld
  • Je hebt een sociaal hart

De ideale kandidaat kan daarnaast:

• Fungeren als bandleider/musical director

Wat vragen we van jou:

• Flexibiliteit
  • Eigen inzicht en probleemoplossend kunnen denken
  • Mee kunnen denken over lesmethodes, lesinvullingen en workshops
  • Zelfstandig kunnen werken binnen de kaders van de organisatie

Wat bieden we jou:

• Werken in een inspirerende omgeving
  • Werken binnen een leuk, creatief team
  • Veel ruimte voor eigen inbreng binnen het lesaanbod
  • Een ZZP-opdrachtovereenkomst voor een schooljaar met mogelijkheid tot verlenging

Belangstelling?
Enthousiast geworden? Dan nodigen we je graag uit om te solliciteren. Stuur een motivatiebrief mét je cv naar info@adammusicschool.nl o.v.v. ‘vacature muziekdocent’.

Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Sophia Visbeek, artistiek leider, via info@adammusicschool.nl

Solliciteren is mogelijk tot en met uiterlijk 19 december 2021. Sollicitatiegesprekken vinden plaats op de maandagen tussen 11.00 en 16.00u en proeflessen op de zaterdagen tussen 09.30 en 14.30u.